Fredag

Nu är det i och för sig lördag, men strunt i det. Jag ska berätta om min dag.

Skoldagen var helt okej. Vi hade prov i företagsekonomi, det gick bra. Jag åt lunch med mina vänner. Efter lunchen hade vi organisation och ledarskap, blä. Det enda positiva var att vi fick reda på vad vi fick på proven. Klockan 14.20 slutade vi. Jag promenerade med Kimmy, han kastade en massa snö på mig för att han var så rasande. När jag hade lämnat av honom gick jag till Hemköp och köpte mig en chokladbit.

Ikväll har jag varit på Go! i missionkyrkan. Trevligt. Vi pratade och tiden rann i väg. Vid elva promenerade vi hem och nu sitter jag här i min säng. Jag är trött och lite småsur. Jag ska krypa ner i min säng nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0