Jag orkar inte

Jag får alltid spränghuvudvärk framåt eftermiddagen, jag undrar vad det beror på. Jag kanske är i behov av glasögon trots allt? Jag är trött och jag orkar inte ta i tu med något. Jag bara slöar omkring, effektivet. Just nu försöker jag få fram facit till företagsekonomiuppgifterna men det funkar inte. Jag hatar att telia ska strypa mitt internet på det här viset. Jag hatar även min hy som är mycket värre än vanligt. Jag vet inte vad jag ska göra med den. Jag har provat olika rengöringsprodukter men de funkar inte, antagligen har jag för dåligt tålamod. Jag behöver tips. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mitt pluggande av ekonomi går inte alls bra, det går praktiskt taget inte alls!

2009-03-26 @ 22:43:47
Postat av: Erika

Jag tror inte att du behöver glasögon vännen. Du är nog bara trött och överansträngd. Men man vet aldrig! Snart kanske du är en i gänget. hähä.



Min hy har varit sämst ett tag nu men är på bättringsvägen. Det är så att jag använder en italiensk tvål och den tog slut. PANG! Akneattack. Nu har jag börjat på en ny och fasar för vad som ska hända när den tar slut. Då måste jag nog åka till Italien. För den tvålen är det enda som funkar för min hy.



Tack för mig.

2009-03-29 @ 11:17:50
Postat av: sofia

ush å fy och bläbajsboom!

jag vill eliminera all akne som förorenar den yngre befolkningen. vilken pina! hatahatahata

2009-03-31 @ 17:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0