Okej?

Jag är bjuden på fest i Varberg. Väldigt trevligt och självklart vill jag åka, det är ju ändå min kompis. Men hur kommer jag dit? Tåg? Jomenvisst, det funkar men det kostar bara cirkus 600 spänn tur och retur. Där är ett problem, jag är nämnligen pank. Vad ska jag göra? Det känns elakt att be mamma och pappa om pengar, jag vet att de säkert ger ett bidrag.  Sedan har jag ingen lust att lägga mina välförtjänta pengar på tågresor men å andra sidan så blir det sannerligen trevligt + att det blir ett litet äventyr. Jag vet inte hur jag ska göra. Blää. Varför kan det inte vara superbilligt att åka tåg? Jag vet, jag ska kolla swebuss.

Kommentarer
Postat av: kajsa

TA TÅGET TILL BORÅS TILL HÅKAN H!

2009-03-07 @ 08:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0