Söndag

Jag hatar söndagar. Jag hatar att det snart är ny vecka och jag hatar att jag ska snacka om Fru Marianne på onsdag. Jag har i alla fall lämnat in mitt urusla pm. Det blev dåligt för att jag glömde alla mina anteckningar i skåpet, det är så typiskt mig. Jag får inte glömma dem imorgon.

Igår låg jag i sängen typ hela dagen och gjorde inget vettigt. Jag är riktigt lat, jag borde ha utnyttjat tiden bättre. På kvällen gick jag på Go!, det var trevligt och jag kom hem sent ännu en kväll.

Idag har jag läst i min bok och skrivit om min bok. Jag och Erika gick en långpromenad vid ett, det var som vanligt mycket trevligt. Sedan har jag bara suttit framför datorn och slöat. Jag är sur för att mina familjmedlemmar bara snor min dator och gör den ännu mer sliten. Ja, det stör mig faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0