Jag är en torrboll

Gårdagen, den var okej men väldigt tråkig. Jag ska börja med att säga att allt började bra, bilfärden gick bra, första mötet med hennes kompisar gick bra men sedan gick det utför.

Jag må vara väldigt torr men jag fick panik när jag var omringad av fulla och äckliga människor. De dansade på mig och stämplade mig med sina klackar. Jag höll på att börja gråta och ville bara åka hem, haha. Det var verkligen omoget, men det är så jag agerar när jag inte har något gemensamt med någon. Jag vet att det är mitt fel, jag försökte faktiskt inte särskilt mycket men jag försvarar mig med att säga att alla var hästtjejer. Vi hade inget gemensamt intresse,därför kunde jag bara fråga om utbildning och ålder. Vad gäller killarna så var de flesta omogna och ointressanta.  

Festen slutade ganska tidigt, halv två kanske och det gjorde mig överlycklig. Jag ville verkligen sova. Jag kan säga så här, jag tror aldrig att jag har sovit så lite i hela mitt liv. Jag tror knappt att jag kan få ihop min sömntid till en timme. Två killar hoppade på min luftmadrass och kastade sig på mig, då kunde jag defintivt inte sova. De släppte även ut luft ur min madrass. När den ena killen gick hem så trodde jag att jag skulle få sova, men NEJ DÅ. Då fortsatte tjejen och killen som var kvar att prata om en massa saker. De pratade hela natten och jag tror att de vid fem sa att de skulle vara tysta och sova lite grann. Jätteschysst, verkligen. Efter ett tag började de prata igen.

Vi åt pizza till frukost och lunch. Vid tre bar vi av hemåt. Vi stannade till vid Gekås, jag har aldrig varit där en sådan kort tid. Det var skönt att komma hem.

Jag tror att alla tyckte att jag var en liten torrboll som inte vill att ungdomar ska få roa sig, men det vill jag. Jag tycker bara att det inte är särskilt kul när 19-åringar beter sig som 6-åringar. Jag tycker inte om när främst tjejer är skitfulla och klänger på killarna och killarna tafsar. Blähä. Jag saknade mina vänner, jag saknade humorn och jag saknade att skratta.

Okej, nu låter det som att jag har haft det hemskt men jag belyser bara de tråkiga delarna, det gör man alltid. Men det var i alla fall kul att se om Varberg var så underbart som det framställs. Jovisst, det verkar vara en mysig stad och jag tänker defintivt återvända, kanske i sommar? Det var kul att träffa Victorias kompisar  och hennes pojkvän, de flesta var helt okej. Det var kul att se hur de bodde och gratulera henne på sin födelsedag. Det var ju trots allt en bra kompis som hade 18-årsfest, det vill man ju inte missa.

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha, det vore kul om vi fick se Varberg i sommar ja! Upp till bevis liksom. Hähä...



Vi ses om en stund (:

2009-03-22 @ 12:28:49
URL: http://paranoia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0