Vad händer?

När jag kom hem från skolan hade pappa bakat bullar. Än så länge har jag lyckats trycka i mig tre stycken, lyckat! Verkligen nyttigt. Jag är fortfarande hungrig men jag vet inte vad jag ska äta. Vi har inget gott hemma. Jag ska läsa häftet till det nationella provet men jag kan inte slita mig från datorn och The Killers.

Just det, jag glömde nästan att prata om min lilltå. Jag tror att de få läsare jag har är väldigt intresserade av det+ att jag verkligen tycker synd om mig själv. Min lilltå på vänsterfoten är megastor och svullnaden går upp på foten. Det här är inte bra eftersom det kan leda till blodförgiftning. Jag måste alltså gå till doktorn i veckan och jag kommer sannerligen att få pencillin. Jag tror att bakterien som fanns i hälen fortfarande finns kvar. När jag fick ett litet sår på lilltån så spreds sig bakterien dit och nu trivs den som aldrig förr. Men vi får se vad doktorn säger.


Kommentarer
Postat av: Sofia Ha

oh no! du måste kolla upp det snarast möjligt! och jag ska absolut be för dig :) kram och krya på dig vännen.

2009-04-01 @ 11:51:09
Postat av: Erika

USCH! Du har all rätt i världen att tycka synd om dig själv! Särskilt med tanke på att du var så tapper när det var hälen som var drabbad.

2009-04-01 @ 14:53:23
URL: http://paranoia.webblogg.se/
Postat av: Sara

JAG tycker synd om dig ! Stackare ! :/ Hoppas det blir bättre snart :) Vi ses på lördag ! Right ? ;) <3

2009-04-01 @ 15:23:59
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0