Die Or Live And Smile

Jahopp. Mår fortfarande dåligt av den där sprutan. Jag har velat spy i två dagar nu. Jag har svårt att röra mig. Dessutom är jag väldigt fläbbig. Fettet hänger. Jag har inte motionerat ordentligt på länge. Det var skönt att sluta tidigt idag. Pappa tyckte inte att jag skulle gå till skolan överhuvudtaget men jag ville inte missa varken ekonomin eller matten. Måste verkligen gå på alla mattelektioner jag kan, då jag är en fullkomlig idiot när det kommer till det. Inte kul. Att far min dessutom erbjöd sig att skjutsa och hämta mig, så att jag inte skulle falla ihop på cykeln, gjorde det lättare att bestämma sig. Förutom att jag är krasslig, så är jag ganska glad. Det är helg snart. Jag älskar helger. Nu fick jag reda på att min kusin har åkt in med ambulans och är jättesjuk. Läskigt. Snart blir det Alvedon och Glee. Fuck it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0