Första november

Jag var hundvakt igår. Hunden gjorde 3/4 av sina behov inomhus. Äckligt var det. Det var en man som flirtade med mig när jag gick förbi fotbollsplanen med hunden. Det var något obehagligt. Gårdagen var verkligen lång, gick upp redan 06.45. Det är första november. Tiden går alldeles för fort. Det är snart jul med. Jag sjunger jullåtar. Det här kommer bli en väldigt annorlunda jul. Vi är ingen hel familj längre. Det sägs att det är värst vid högtider och på födelsedagar. Men jag vet inte. Min födelsedag fungerade i alla fall. Jag undrar vad som händer med allt om 8 dagar. Allt är redan KATASTROFALT men kommer det att vara ännu värre då? Eller kommer det att lösa sig? Mormor säger att jag måste prata med någon. Jag håller nog med. Modet sviker mig dock.

Nej, redovisningsböckerna skriker efter mig.


Kommentarer
Postat av: Erika

Du är eftertraktad på gatorna! haha

2009-11-01 @ 22:24:36
Postat av: Sara

Du kan prata med mig Lina <3

2009-11-04 @ 17:01:52
URL: http://sararosell.blogg.se/
Postat av: Sara

Du kan prata med mig Lina <3

2009-11-04 @ 17:03:09
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0