Diary

Hahaha. Jag skrattar åt mig själv och min dagbok. Jag har citerat lite från min dagbok från 2005. "Jag gillar i alla fall honom och det är inte för utseendets skull utan han verkar vara snäll osv." "Jag har fastnat helt för **** men han är inte snygg och sånt men ändå så fastnar jag för honom." "Ja... **** är inte snygg jag måste glömma honom. Jag vill bara inte att han ska ha någon tjej." En engelsk dikt som jag skrev, den offentliggörs inte. "Åh, jag gillar både *** och ****. "Vad jag hatar att vara tonåring." "Jag är helt klart mobbad i skolan." "**** är egentligen inte snygg eller någonting, rolig kanske."

Okej. Jag håller på att skratta på mig. Jag var så patetisk.

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha! Du vet att jag har skrivit liknande saker i min dagbok från ungefär samma period. Varför var man så puckad?



I alla fall. Jag ska citera på min blogg också!

2009-09-28 @ 21:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0