Don't stop

I lördags åkte jag till Anna. Vi hade myspys, sedan begav vi oss till Ulricehamn på partyparty. Det var mest fulla barn (93:or). Jessica hade mer än kul. Hahaha. I söndags gjorde jag inte mycket vettigt, förutom att promenera med min vän Erika. I måndags jobbade jag, sedan åkte jag till mormor och morfar och slappade hela dagen. Igår gick jag med Jessica i två och en halv timme, hon berättade om sina killar. Haha. Sedan åkte jag till Tranemo för att träffa min boss för första gången. Häftigt. Vi pratade mest sommarjobb och det ser ut som att jag får jobba väldigt mycket i sommar. Schemat kommer i veckan, då ska jag bara godkänna det, sedan är det klart!

Jag har varit överlycklig i flera dagar nu. Vårkänslor kanske?


Kommentarer
Postat av: Sara

Vårkänslor är underbara! Jobbar du fortfarande i T-mo ? :)

2010-04-12 @ 09:55:53
URL: http://sararosell.blogg.se/
Postat av: Lina

Japp, det gör jag:)

2010-04-12 @ 11:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0