För längesedan

Här kommer en text jag skrev när jag precis hade fyllt tonåring. Hm, minns inte att jag var så ensam. Aber, here we go!

Kan ingen förstå att ibland behöver man en vän,
en vän att kunna lita på.
Kan ingen förstå hur det känns att stå där
när alla har övergivit en. Ensam.
Kan inte de förstå att det gör ont i hjärtat.

Ingen kan förstå saknaden efter en riktig vän,
en vän att kunna lita på, inte en vän som går efter
ett år utan stannar som stöd.

En vän har man livet ut.


FNISS. GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Sofia

tihi så sött! :3

2010-04-27 @ 08:52:16
URL: http://ahaupplevelsen.blogg.se/
Postat av: Erika

Nej men detta är ju fruktansvärt sorgligt. Jag blir ledsen.

2010-04-27 @ 14:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0