Une mer bleu clair

Idag fick vi makaroner och falukorv till lunch i skolan. Vad får jag till kvällsmat? JOMENVISST ÄR DET MAKARONER OCH FALUKORV. Det händer ibland, likadan mat till kvällsmat som till lunch. Lönespecifikationen kom på posten idag, 5336,43 kronor. Jag blev chockad men överlycklig. Lyckan varade inte så länge, mammas lön hade kommit till mig!!!!!!!!!! Jag får då dra bort 1756 kronor och kvar blir det 3580,43 kronor. Plus 1050 i studiebidrag. Och 148 kronor kvar på kontot. Det blir totalt 4778,43 kronor. Det ska räcka till russelpengar, bensin och stockholm. HMMMM, någon studentklänning kan jag inte köpa innan Turkey i alla fall. Underbart. Jag har dessutom panik, hur mycket pengar ska jag växla? Jag velar och velar. Phu säger 5000 kronor, jag har inte 5000 kronor! Nu är jag hungrier!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0