You make me happy

Sjuk? Nja. Vad ska man kalla det? Min stackars lilla kropp är helt slutkörd. Inte som i träningsvärk utan den är bara helt död. Det är inte så konstigt. Det har varit så mycket under den senaste tiden, både hemma och i skolan att jag nästan vill spy. När ska jag få stanna upp och andas? Jag ska jobba väldigt mycket i sommar och nu vet jag inte riktigt hur jag ska klara av det. Jag får göra så lite som möjligt under v. 22-25. Imorgon ska jag till skolan. Dock missar jag franskan. Det hemska är att jag inte bryr mig. Det är det som är problemet JAG BRYR MIG INTE OM NÅGOT. Snälla skjut mig någon.

Min rygg värker som fasen och när jag reser mig, så knäcker det. Hm, jag borde nog kolla med doktorn och se om det verkligen inte är något fel på mig. Jag åldras säkert i förtid. Straxt ska jag till Gislaved. Jag ser ut som en slusk. Menmen. Jag har lovat att hjälpa min syster med en sak och jag vet att hon blir ledsen om jag inte följer med. Kör gör jag då inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0