Update

Trots att jag vill, så hinner jag inte blogga. Det är fullt ös. Dessutom så har min dator pajat, jag hoppas att någon kan fixa den, annars får jag se mig om efter en ny. Vad har hänt sedan sist? En massa. Jag har kört vilse i Jönköping- två gånger. Jag har fyllt 19. Då ordnade min älskling ett överraskningsparty för mig. Jag blev skitglad. Jag har hängt med Unnarydspojkarna. Tycker numera att det är fantastiskt kul att sladda, bara jag får sitta bredvid. Jag har jobbat och umgåts med andra mysiga vänner. Jag har förstört mekanikerns telefon. Jag har beslutat mig för att inte plugga i höst, trots att jag kom och har tackat ja. Det var allt för den här gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0