2 juli

Det är redan juli. Tiden går alldeles för fort. Någon har gjort något skumt med min dator, oteknisk som jag är, så kan jag inte rätta till det. Den här dagen ska jag köra på massa folk. Mamma, farmor och så ska jag hämta Pernilla på stationen. Pust. Men jag är ju ändå ledig. Veckan har varit bra tycker jag. Jag har sovit hos mormor och morfar, fått god mat och har även hunnit sola en hel del. Jag har grillat med Kim och Kerstin. Det var trevligt. Igår hände något skumt. Jag var ute och gick och då stannade en bil. Jag ska inte nämna några namn, men jag tror att en del kan lista ut vem det var. Skumt var det. Nu måste jag äta frukost, vi har inget gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0