My life

Jag gillar mitt liv just nu. Jag är gladare och mår bättre. Det känns underbart. Haha.

Jag har lyckats skrämma bort bonnen/mekaniker, så nu ska han nog inte tjata om en dejt igen. Nu i slutet gick jag verkligen stackarn på nerverna. Jag känner mig ond, men orkade inte vara ärlig. Nu fnissar jag för mig själv här. Idag har det varit en bra dag. Jag har spenderat några timmar med farmor. Vi hälsade på farfar, handlade och åt lunch. Det var trevligt. Sedan hämtade jag ju även Pernilla. Hon verkar vara en härlig tjej. Förhoppningsvis kan vi umgås i sommar.

Känns som att alla åker till Halmstad i sommar. Jag vill inte vara sämre och beger mig därför dit på söndag med min andra hälft. Vi ska mysa, sola (förhoppningsvis), shoppa och spela golf. Jag ser verkligen framemot det. Dessvärre måste jag åka hem redan på tisdagen eftersom jag jobbar på onsdag. Imorgon ska jag se Eclipse med två goda vänner, det ska bli så mysigt. Det är dock väldigt tråkigt att jag inte kan vara med och äta innan. Jobbet förstör verkligen mycket i sommar men jag får se det positivt, jag tjänar pengar. Nej, nu måste jag duscha och lägga mig. Ska upp tidigt imorgon, men tror att jag tar sovmorgon till sex. Nattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0