Dans på rosor

För drygt en vecka sedan kom jag tillbaka till trista Sverige efter en härlig vecka i Turkland. Blek och fräsch är jag också. Underbart. Jag har inte gjort något vettigt sedan jag kom hem. Fortsatt att äta en massa äckelpäckel. Jag har varit i Jönköping och shoppat för drygt 1700 kronor. Idag shoppade jag för 650 kr (studentskylt, kyckling och underkläder). Jag har även ringt min arbetsplats i sommar och en sten föll från mitt hjärta, jag slipper alla de avancerade maträtterna, får endast göra det roliga. Woho!

Imorgon blir det en lång dag. Tårtbakning, köpa blomma, tacka praktikplatsen, kolla kläder med mamma och äta på Vita huset med klassen klockan sju. Underbart. Jag ska klämma in lite läsning också, Änglar och Demoner av Dan Brown, den börjar bli spännande nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0