Give me a break

Jag har mycket jag vill prata om. Ögonen går i kors. Men jag försöker ändå. Jag är expert på att hitta fel hos människor. Det har blivit värre under gymnasietiden. Jag vet varför, men det tar jag inte upp här. Jag blir så ledsen på mig själv. Alla människor och då menar jag verkligen alla människor har goda sidor. Det har jag lärt mig av min mamma. Jag beundrar mamma. Hon ser alltid personers goda sidor först. Hon dömer ingen människa i första hand. Det är strongt. Jag ska ta efter henne. Jag ska även försöka sluta snacka en massa skit, för det är också något jag har blivit bra på.

Det jag egentligen skulle komma till är att jag precis har kommit på att en tjej som jag verkligen har dömt verkar vara en så fantastisk tjej att jag bara vill ge henne en mysig kram. Tänk vad första intrycket kan säga. Nu slutar jag att svamla. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0