Here comes the rain

Igår fick min kusin körkort och i sommar blir det till att dra ut på en massa turer:) Idag fyller mormor år. Tror hon fyller 63 år. (Går in på birthday försäkerhetsskull.) Oups, hon fyllde 62. Jag ringde och grattade henne innan. Idag hade jag tänkt gå upp tidigt, städa och gå en härlig morgonpromenad. Så blev det inte. Jag vaknade 09.54. På tok för sent. Fram till nu har jag legat och läst i sängen, har börjat på en ny bok, Odjuret, av Roslund och Hellström. Verkar helt okej. Jag borde snart käka frukost, men vi har inget gott. Dessutom så ska jag gå en promenad om drygt en timme, så bör skynda mig lite. Ikväll ska jag troligtvis till Värnamo och ha myskväll, om ingenting ändras, man vet aldrig. Imorgon har jag lyckats lova att göra två saker samtidigt. Vet inte vad jag ska välja. Mamma lär bli besviken, den andra personen vet jag inte. Den kanske blir lättad. Haha. Nej, hej och hopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0