Manic monday

I fredags tog jag tydligen studenten. Dagen var bra. Dansade en massa vilket resulterade att fötterna gjorde en aning ont. Var hemma vid halv fem. På lördagen fortsatte firandet vid tio. Farmor och farfar kom på fika i trädgården och gav mig fina presenter (som jag hade valt själv). På eftermiddagen begav jag mig till Grimsås, jag och Anna hade det mysigt, käkade lite tacos. Sedan drog vi till Månstad. Hmm, efter mycket velande bestämde vi oss att vi skulle gå in. Men vad händer då? Vi kommer inte in eftersom vi inte har anmält oss. Jag blir irriterad. Vi drar till Sigges istället. Visst hade jag kul där. Jag var bara så nere. Vet inte varför. Dansade i alla fall. Och fy fasen vad ont jag fick i fötterna, blir inte klackar på flera veckor nu. PartyP ville bugga, nu ångrar jag att jag inte gjorde det. Det hade ju varit så kul. Vi var hemma vid halv tre. Anna ställde klockan på nio igår.

Idag är jag en död kvinna. Jag sover, läser, sover, läser.. Den här veckan ska jag inte göra någonting. Förutom att gå på examensmiddag, jobba och födelsedagsparty. JAG VILL INTE VARA SOCIAL. Jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0