Tisdag

Vilken dag! Jag har jobbat. Jag tror jag dör, de tror nog att jag är hur inkompetent som helst. Jag misslyckades totalt med att baka cheesecake. Extremt pinsamt. Menmen. Annars har dagen rullat på och jag känner att jag någon gång kommer att kunna klara av det. Fy tusan vad varmt det har varit. Jag måste även nämna att min boss på det "äldre jobbet" är hur härlig som helst. Vi jobbade tillsammans igår och vi pratade hela dagen, om både normala och mindre normala saker. Då måste jag också nämna feriearbetarna, en kille och en tjej. Killen visslar konstant när han diskar. Tjejen ser lustig ut och är extremt trög. Jag undrar om de ens gör någon nytta? Den här veckan känns för övrigt bra. Det kommer att hända mycket roliga saker. Nu ska jag ut i solen (molnen?) och sova lite. Jag är helt död.  


Kommentarer
Postat av: Erika

Gick inte att kommentera förra inlägget, så:



Jag tittar också på Pip-Larssons! Tänkte tipsa dig om det, för jag vet att du följde det då det begav sig, men trodde du hade glömt det nu. Tydligen hade jag fel:)

2010-07-01 @ 16:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0