Här och där

Vilken konstig dag.

Igår hade jag och F myskväll i Värnamo. Vi tittade på balen, åt pizza och lite godis. Har typ inte kunnat sova inatt, blir ofta så när jag sover borta och när det är varmt. Frida ställde klockan på 05.45, hon skulle göra halkbanan. Jag tog bussen hem. Fy tusan som jag såg ut.. Jag duschade snabbt. Bytte om. Sedan spenderade jag någon timme med Mr M. Trevligt. Han skjutsade mig till mor. Jag åkte till Värnamo igen, där jag hämtade papper hos revisorn. Började storgråta i bilen, för att jag trodde att jag hade tappat min fina ring. Efter ett tag tog jag mig samman och åkte hem. Under hemfärden kom jag på att jag tog av mig ringen hemma innan jag gick på toa. DET ÄR SÅ TYPISKT MIG.

När jag kom hem var jag så förbannat trött att jag däckade och sov i två timmar. Halvsovande åkte jag och hämtade mamma, så bjöd jag henne på kvällsmat på Tre Kronor. Jag är en god dotter. Hon förhörde mig. Hon är så söt. För övrigt åkte vi inte till examensfesten idag, lite synd.

Nu har jag huvudvärk. Jag ska lägga mig tidigt idag. Imorgon ska jag titta på ett hus och sedan promenera med S, om hon nu inte ställer in. Haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0