Hur mår jag?

Min stackars lilla kropp. Jag sov i nästan två timmar när jag kom hem från skolan. Egentligen har jag inte tid med det. Men huvudvärken tog nästan kål på mig och då måste man faktiskt vila lite. Nu sitter jag här utan huvudvärk och är pigg igen. Jag ska straxt smyga iväg och gymma. Åt så sjukt mycket fett och socker i helgen och straffet för det är stenhård träning. Hm, undra om den blir stenhård. Haha. Jag hoppas innerligt att de finska tanterna inte är där, för då får de en fet höger!

Sökning till högskolan senast den 15 april, blä.


Kommentarer
Postat av: Erika

Du kanske inte borde träna stenhårt om du har återkommande huvudvärk?:/ eller javene, men mor min får ofta migrän efter styrketräning, särskilt i stresstider. hähä

2010-03-30 @ 21:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0