Värt att skriva upp i blocket!

Det har hänt något fantastiskt! Jag vet att alla kokar av nyfikenhet. Jag, JAG, har druckit en halv kopp te. Det var inte gott, men heller inte äckligt. Jag kan se en framtid där jag dricker te. Kaffe då? Nej, jag har gett upp hoppet. Det smakar skit och jag förstår inte vitsen med det. För övrigt så var det igår jag drack te, hos mormor och morfar. Nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen, observera att klockan inte ens är nio (och att jag fyller nitton år i år.)  


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilket kliv för mänskligheten! Grattis vännen! Varm choklad nästa! :D

2010-03-30 @ 10:01:36
URL: http://ahaupplevelsen.blogg.se/
Postat av: Erika

Jippy! :D

2010-03-30 @ 17:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0